Alla inlägg under augusti 2013

Av Elias Larsson - 22 augusti 2013 09:01

Som vanligt har det varit upponer med humör, aptit, träning och kost.
Ena veckan supertaggad, nästa mer nyanserad och mer inställd på att nöta och inte ge upp, för att tredje veckan verkligen skita i allt och svulla???????

Men så tar jag tag i det igen, ger inte upp och fortsätter med min sallad m räkor eller lax, ibland t.o.m tonfisk. Fast det är så torrt och tråkigt. Märker att det blir lättare att ge sig ut nu när det inte är lika varmt.

Vet ej ngt resultat på vikten så eg. är ju detta ingen viktblogg, men ändå.
Bältet spänner åt och ryggen värker, känner mig inte lika smidig och pigg så garanterat har jag gått upp ?

Har kommit på en idé om en träningsbok, med en infallsvinkel som jag tror att jag är ensam om. Har inte sett den tidigare iaf. Avslöjar inget här men den kan nog slå rätt bra med rätt förlag och marknadsföring i ryggen.

Ska äntligen ut och resa, ngr år sedan jag var ute på en längre tripp helt själv utan att det var jobbresa. Ska bese Stockholm, orn'tligt dessutom.
Skärgård, förort, Grönan, lande' och innerstan, allt på en vecka. Träffa släkt och mycket goda och nära vänner.
Blir glad bara jag tänker på det. Har nyss varit ut och nött asphalt i en timme, strålande sol och en ny runda. Mer natur och mindre tätort. Bra skit, är nog ingen stadsmänniska eg. Ut i byn å de. Fast jag gillar ju Stockholm oxå, viktigast är ändå vänner och familj. Med rätt människa kunde jag bo på månen, bara jag visste att den människan ( läs hon?) stannade kvar där.

Nu sova och sen upp och klippa gräs, tvätta Ophelia och faktiskt ta tag i drivaxelsdamaskeländet!

Hejs...
Låttips: Land du välsignade, R. Althén & E. Björklund
Gör sig bäst med Jussi....

Skapa flashcards