Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Elias Larsson - 6 juli 2013 15:46

Testade ju att äta palt innan jag gick och la mig igår kväll. Funkade inte alls.

Lovade ju att berätta om mitt schema.

Jobbar 13-21 på fredag och 06-18 lördag. Inte så många timmars sömn m.a.o

Så man försöker ju med alla medel somna fort och sova hela natten, nåja kliver ju upp 04:00 så...

Men iaf, paltschwiimen var det jag försökte uppnå. Gick naturligtvis INTE, åt tre paltar (köpes så det var nog därför, kanske om man klämmer en 4-5 st.) och kände mig rejält däst. Men icke att jag somnade.

Tror mer på att äta en varm soppa. Kom dessutom på detta på jobbet igår så först efter jobbet handlade jag och kollegan/kombon palten. SEN åkte vi hem och KOKADE den. Tar ju 20-25 min bara det.

Så kring halv elva började vi äta :-/


Ikväll blir det ingen palt. Tillbaka till tonfisk och havremüsli.


Hejs...

#Viktblogg

#Vikt

#Motion

#Gruva

#Caterpillar

Av Elias Larsson - 6 juli 2013 00:05

Kört tonfisk och isbergssallad from måndag (fre idag). Ikväll körde jag dock TRE paltar, med EXTRA fläsk...OCH SMÖR....OOOCH lingonsylt.
Siktar på paltschoiiimen (en del har fått för sig att det heter paltkoma, det är HELT fel) så kag somnar i tid och sover tills väckaren ringer.
Ska förklara mig invecklade schema en annan gång.

Vägde mig förra veckan, det blev en bra sporre att börja om med att nöta asphalt och äta bra!
5 kg upp på en dryg vecka.
-8,5 kg totalt, har gått upp 14,5 kg av de 22 jag gick ner förra sommarn.
No more!

Hejs...

Ovido - Quiz & Flashcards