Alla inlägg under november 2012

Av Elias Larsson - 18 november 2012 01:57

Tog tag i motionerandet för några veckor sedan. La upp en plan för viktnedgång och ett enkelt träningsprogram. Höll det en vecka och gick ner 3 kg. Kändes kanon. Sen slirade jag under en knapp vecka, gick upp allt det jag gått ner + ett kg till. Ooops. Jaja, bara att ta nya tag och INTE gena i kurvorna, eller på Danne's parkering för den delen.
Köpte på mig massor med krossade tomater och färska champinjoner. Tomatsoppa så det räcker.
Har inte gått en enda gång den här veckan. Ska ut en sväng i morgon.

Firade 1 år med Ophelia igår. Fortfarande lite att göra på henne, men det mesta är gjort. Rosten får vara.

Ska ev. hyra ut lgh i Gammelstad i andra hand.
Känns bra, blir mer koncentrerat till Gällivare då. Åker mest ner för att öva och sjunga med OTG.

Ja mer än så blir det inte inatt.

Musiktips: Brother Bones & His Shadows, Sweet Georgia brown.

Bilden kommer från Aitik. Längst ner på botten.

Av Elias Larsson - 18 november 2012 01:55

Tog tag i motionerandet för några veckor sedan. La upp en plan för viktnedgång och ett enkelt träningsprogram. Höll det en vecka och gick ner 3 kg. Kändes kanon. Sen slirade jag under en knapp vecka, gick upp allt det jag gått ner + ett kg till. Ooops. Jaja, bara att ta nya tag och INTE gena i kurvorna, eller på Danne's parkering för den delen.
Köpte på mig massor med krossade tomater och färska champinjoner. Tomatsoppa så det räcker.
Har inte gått en enda gång den här veckan. Ska ut en sväng i morgon.

Firade 1 år med Ophelia igår. Fortfarande lite att göra på henne, men det mesta är gjort. Rosten får vara.

Ska ev. hyra ut lgh i Gammelstad i andra hand.
Känns bra, blir mer koncentrerat till Gällivare då. Åker mest ner för att öva och sjunga med OTG.

Ja mer än så blir det inte inatt.

Musiktips: Brother Bones & His Shadows, Sweet Georgia brown.

Bilden kommer från Aitik. Längst ner på botten.

Ovido - Quiz & Flashcards