Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

Dålig motivation, möbler och Ophelia får respass?

Av Elias Larsson - 29 augusti 2012 11:02

Har ju inte bloggat mycket alls, tänkte mig mer bloggar med mobilen men det känns motigt. Sitter vid datorn nu.

Känns mer koncentrerat. (OBS!!! Tangentbordet är lite knepigt så ev. bokstavsbortfall kommer mest troligt därifrån)


Har int gått mycket heller, skorna jag köpte var inte så bra som jag hoppats. Eller så var det löparsockarna, för när jag använde mina egna tubsockar var det inte problem. Kanske bara behövde gå dojjorna. Ska köra på mer iaf.


Har köpt möbler också, en bokhylla, ett hörn-datorbord/skrivbord och en 12-delars bokhylla till vardagsrummet. Återvinningen nere i Gve hade halva priset, mums. Bilder finns på instagram.

Ska ta mer när jag ställt allt ordning. Var på jysk en sväng också. Blev lite smått och gott.

Bilder kommer på det också. Har snart ett rikigt hem häruppe.


Började kolla på rosten på Ohpelia. Kollade status på vinterdäcken och även på ett par snygga fälgar....

Kollade på andra SAABar på blocket-appen och såg att summan för rostlagning, nya v-däck och snygga fälgar var ung. densamma som en fräsch, ROSTFRI, Aero (toppmodellen av 9000).

Plötsligt svalnade kärleken till Ophelia betänkligt.....

Men hon finns kvar än. Vi får väl  se hur det är med det till nästa blogg.


Adieu

Hejs....


p.s Varför blir det kokhet luft när man ställer in temperaturen på t.ex 21 gr? Ska inte luften som kommer ut vara just 21 gr? Det anser jag. Vill jag ha kokhet luft rakt i fejjan så ställer jag tempen på det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elias Larsson - 28 september 2013 10:23

KONTAKTANNONS Sökes: DU Finnes: Jag Ibland undrar man ju om man är lite knepig. Det går ofta LÄNGE mellan gångerna jag träffar någon som får hjärtat att hoppa till lite extra. För länge tycker jag. Men så börjar man gå igenom, vad söker jag ...

Av Elias Larsson - 22 augusti 2013 09:01

Som vanligt har det varit upponer med humör, aptit, träning och kost. Ena veckan supertaggad, nästa mer nyanserad och mer inställd på att nöta och inte ge upp, för att tredje veckan verkligen skita i allt och svulla??????? Men så tar jag tag i de...

Av Elias Larsson - 6 juli 2013 15:46

Testade ju att äta palt innan jag gick och la mig igår kväll. Funkade inte alls. Lovade ju att berätta om mitt schema. Jobbar 13-21 på fredag och 06-18 lördag. Inte så många timmars sömn m.a.o. Så man försöker ju med alla medel somna fort och s...

Av Elias Larsson - 6 juli 2013 00:05

Kört tonfisk och isbergssallad from måndag (fre idag). Ikväll körde jag dock TRE paltar, med EXTRA fläsk...OCH SMÖR....OOOCH lingonsylt. Siktar på paltschoiiimen (en del har fått för sig att det heter paltkoma, det är HELT fel) så kag somnar i tid o...

Av Elias Larsson - 17 mars 2013 22:16

Bestämt mig för att logga ur FB för en vecka, tänkt att jag skulle göra det ett tag. Kändes bra tt göra det på en söndagkväll. Kommer kanske att länka lite saker jag gör under veckan till min FB-sida, som denna blogg t.ex.   Har blivit för myck...

Ovido - Quiz & Flashcards